Matemàtiques divertides què pesa un cavall
Després de recordar la sessió anterior, mesurar un dibuix molt gran d’un cavall i a nosaltres mateixos, conversàrem sobre el pes d’un cavall. Què pesa un cavall ? i com podem pesar les coses ? com ens podem pesar a nosaltres mateixos per saber si pesem més que un cavall ?
Per què deu pesar més un cavall que un nin o una nina ?
Colau: perquè fa més d’un metre,
Rosa: perquè és més gran que una cadira
Carmen: perquè té un peus molt grans
Caterina: podríem mirar a un llibre el que pesa un cavall
Després de conversar de com podíem pesar-nos... d’explicar què era una bascula, com funciona, quins números hi ha, et....
Una nina de sisè ens digué que un cavall pesava devers 150-200 kg. Que un nin pesava molt poc en comparació a un cavall, ens llegí les quantitats dels pesos de cada nin i nina havia escrit al paper determinar el pes d’un cavall, i ens informà qui s’havia aproximat més al pes que ella havia donat...
Els infants pensaren que pesava un cavall per escriure-ho al paper, per després comparar les diferents quantitats.
Després ens pesàrem a nosaltres mateixos per esbrinar qui pesava més i manco, per saber mesurar el nostre pes, i copiar-lo per decorar el mural.
Després de recordar la sessió anterior, mesurar un dibuix molt gran d’un cavall i a nosaltres mateixos, conversàrem sobre el pes d’un cavall. Què pesa un cavall ? i com podem pesar les coses ? com ens podem pesar a nosaltres mateixos per saber si pesem més que un cavall ?
Per què deu pesar més un cavall que un nin o una nina ?
Colau: perquè fa més d’un metre,
Rosa: perquè és més gran que una cadira
Carmen: perquè té un peus molt grans
Caterina: podríem mirar a un llibre el que pesa un cavall
Després de conversar de com podíem pesar-nos... d’explicar què era una bascula, com funciona, quins números hi ha, et....
Una nina de sisè ens digué que un cavall pesava devers 150-200 kg. Que un nin pesava molt poc en comparació a un cavall, ens llegí les quantitats dels pesos de cada nin i nina havia escrit al paper determinar el pes d’un cavall, i ens informà qui s’havia aproximat més al pes que ella havia donat...
Els infants pensaren que pesava un cavall per escriure-ho al paper, per després comparar les diferents quantitats.
Després ens pesàrem a nosaltres mateixos per esbrinar qui pesava més i manco, per saber mesurar el nostre pes, i copiar-lo per decorar el mural.
No hay comentarios:
Publicar un comentario